måndag 19 juli 2010

Nä men jag är inte ALLS nyfiken...

Runt halv två inatt när jag skulle lägga mig såg jag att det stod en polisbil utanför huset och blev givetvis sjukt nyfiken... Spanade lite och när dom kom ut igen var det TRE poliser OCH en hund... Varför i hela friden skulle 3 pers och en hund gå in i en lägenhet mitt i natta?

Nu är jag iofs inte helt säker på att den med hunden var en polis, kunde inte direkt stå och glo på balkongen... (kunde och kunde...) Hunden med förare åkte baksätet, inte i hundbur, så dom kanske bara plockade upp någon som hade en hund och skjutsade den någonstans? Fast jag TROR inte att det bor en hund i det huset, och om polisen behöver assistans av en hund så har dom ju egna... Årets polishund håller ju till i Västervik om jag inte minns helt fel.

Nä jag är inte nyfiken alls...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar