fredag 2 juli 2010

Obehagligt trött matte

Natten till igår fick jag inte sova mer än 2-3 timmar ordentligt-mådde som en potta skit när jag vaknade! Åkte iväg till Loftahammar (även känt som Skitahammar) och städade ur lägenheten vilket inte tog SÅ fasligt många timmar, men sen skulle mamman åka runt och hämta ungar och hälsa på folk lite hur som helst så det tog ändå 4-5 timmar totalt innan jag var hemma igen, och jag var så spyless!

Svettig, skitig, luktade illa och ville bara lägga mig ner och dö en smula... Köpte en pizza till middag och det blev den sista pizzan jag köpte på det stället! Nu har jag ätit där 2 ggr och båda gångerna har jag blivit dålig efteråt, ska bespara er detaljerna men vi kan säga som så att man går inte så långt hemifrån och pizzan stannar inte länge... En gång kan säkert vara en slump, men inte två ggr! No more pizza från Pizzeria Torino i Västervik, hell no!! Har faktiskt mailat Miljö- och byggnadskontoret om saken också.

Höll mig vaken till strax efter midnatt, sen sov jag som en klubbad säl till halv nio i morse! Jäklar så gött...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar