onsdag 7 juli 2010

Och så har jag ett litet dilemma

Ska jag vara snäll eller principfast?

Fick ett meddelande ang en film jag hittat på youtube och lagt ut i hundarnas blogg, det var från människan som lagt ut filmen på youtube och nu gärna ville ha bort den från min blogg...

Nog skulle jag kunna vara snäll och ta bort den, men den principfasta sidan av mig säger att om man nu lagt ut en film på nätet där tusen och åter tusen människor kan se den, så får man kanske finna sig i att få kritik... Det är ju inte som om jag själv tror att alla dessa tusen och åter tusen människor sitter och säger "oooooh så fint" om MINA filmer, utan jag får nog leva med ett och annat gott skratt-och det är jag medveten om när jag lägger ut filmerna. Jag får fundera ett tag, men det lutar åt att jag kommer vara principfast.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar