söndag 18 juli 2010

Piller is the shit

Skrev i slutet av förra månaden att jag skulle testa diverse piller för att bli piggare, eller snarare skrev att jag skulle bli piggare och la in en bild på pillren, men skitsamma.

Järn, b-vitamin och folsyra har gjort susen på bara nästan en månads tid! Nu orkar jag faktiskt vara vaken en hel dag, även om jag kan vara seg under den tid jag BRUKADE sova middag. Den största skillnaden nu är att OM jag sover på dagen (max 1-2 timmar nu för tiden i så fall) så kan jag inte somna på kvällen, precis som NORMALA människor fungerar! Förut kunde jag sova en hel natt, vara vaken 2-3 timmar och sen sova middag 4-5 timmar för att sedan vara uppe 5-6 timmar och så sova hela natten som en klubbad säl... Inte många timmar vaken tid där...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar