tisdag 31 augusti 2010

Jävligt skön känsla

I våras satt jag och tittade på lyxfällan och fick typ ångest av det... Började göra upp avbetalningsplaner till höger och vänster på skulderna som den där satans jävla idiotjäveln till kukhuvud ROGER fixade åt mig för en jävla massa år sen.

Jag har liksom inte haft råd att betala dom (Nu snackar vi ENORMA summor totalt som den kriminella jäveln lämnade mig med) men tänkte iaf börja betala av nu. Gjorde upp avbetalningsplaner med 4 olika bolag, bara pyttesmå skitsummor som jag kommer få betala i hundra år typ, men skulderna minskar iaf. Igår skulle jag betala räkningarna, och fattade inte varför en avbetalning som SKA vara på 175 bara var på 130? Tänkte att jag får väl ringa dom och kolla... Efter typ en timme slog det mig. Skulden är betald. Det FANNS inte mer att betala än 130 :-

Fy fan så jävla skönt! EN skuld färdigbetald, och det har inte ens känts av i ekonomin! Nu kan jag ju säga att det finns fler där den kom från, så jag ska ringa dom och be om en ny avbetalningsplan som kommer löpa for ever and ever, men det känns iaf skönt att det händer något. Bäst av allt är ju att när skulderna är betalda så är dom BORTA. Inga anmärkningar, ingenting-BORTA!

Nu är vi på väg åt rätt håll i livet känner jag. Fuck you, kukhuvud!

2 kommentarer:

  1. Vi kanske skulle starta en klubb alla vi som drabbats av honom??

    SvaraRadera
  2. Den klubben skulle få många medlemmar...

    SvaraRadera