måndag 6 september 2010

Apoteket skulle gå i konkurs utan mig

Eller nja, men dom tjänar iaf massor på mig!

Den där hälsprickan jag hade (har) har då sannerligen inte blivit bättre trots ihärdigt användande av Compeeds hälsprickeplåster som faktiskt är skitbra! Så länge jag har plåstret på känns det helt ok och jag kan gå normalt, men när det lossnar efter ca 3 dagar så tar det 1 dag innan det gör skitont och blöder igen :/ Nu är sprickan ännu större och gör ännu mer ont, så jag måste ner på apoteket och slösa dyrbara studentpengar på fler hälsprickeplåster. Alltså, hur bra dom än är så känns det som om 25 spänn styck är en smula dyrt...

Har spenderat flera hundra på sådana nu, och har fortfarande ont. Försöker klara mig utan, men det gör så SATANS ont, jag kan inte gå på foten och jag MÅSTE kunna gå om jag ska kunna rasta hundarna. Linka runt en fem minuters promenad med hundarna är inte shysst, dom behöver komma ut mer och för det behöver jag kunna gå på min fot...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar