lördag 25 september 2010

I löv my nya frissa!

Vaknade efter en riktig skitnatt och var på uselt humör! Hade precis tänkt skriva i bloggen att jag ville klippa mig men (som vanligt) inte hade råd, sen tänkte jag FUCK IT!!! Och åkte till frissan. Har aldrig klippt mig här nere så jag gick in till första snygga frisör som hade en ledig tid, och let me tell you... Jag kommer gå tillbaka! HELVETE så snygg jag blev!

Har ALDRIG varit så nöjd förr, gick och speglade mig i varenda ruta på vägen hem...

Humöret är numera på topp ;)

Rekommenderar VARMT Tinas Hårvård i Västervik (Nr 0490-19550)

Tyvärr var man ju inte lika snygg när man cyklat hem och blivit helt svettig, men frisyren finns ju liksom kvar där under allt friss ;)

1 kommentar:

  1. fan va najs!! snacka om att ändra på humöret för dagen, liksom! :-D

    SvaraRadera