onsdag 22 september 2010

Me want!

Jag älskar underkläder... Dessvärre gick mina tuttar upp i vikt i samma takt som jag gjorde det och har man F-kupa eller större så är det inte så jävla lätt att hitta sexiga underkläder. Allt i den storleken är i tantmodell och i fula färger, man kan inte ha någon tröja som är det minsta urringad för BH'n går nästan hela vägen upp till halsen. Fult, kort och gott.

Nu räknar jag kallt med att tuttarna ska minska i storlek i samma takt som jag går NER igen så "snart" kanske jag kan ha hotta underkläder igen! Innan jag började gå upp på riktigt hade jag B-C kupa. Värt att notera är kanske att jag var fet redan då (minst 20 kilos övervikt enligt BMI) så det skulle inte förvåna mig en sekund om jag sitter där med en sketen A-kupa sen! En A-kupa i en F-kupas hud, dessutom... Oh lord lär jag behöva en stadig BH sen!

Anledningen till hela det där jiddret var den här *pekar på bild* Vill ha!! den är från HM, om någon annan får samma ha begär

1 kommentar:

  1. Du får rulla ihop huden så har du åtminstone en b-kupa Hahaha!

    SvaraRadera