söndag 26 september 2010

Middagsplaner!

Har lyckats dra med mig vännerna på en "Varannanmånadsmiddag". Den ursprungliga tanken är att man är ett gäng människor som träffas en gång i veckan och bjuder varandra på middag, en vecka var, men eftersom vi bor så sjukt långt ifrån varandra så kör vi på varannan månad istället. Det är, om jag inte minns fel, 14 mil enkel väg, så man kvistar ju inte bara iväg för en snabb middag...

Kom dock på en LITEN miss i planeringen... Jag är den enda som bor åt det här hållet, så det innebär att jag kommer få åka minst 2 ggr (Ev 3, beror på vilka som vill vara med-jag hoppas på 3!) medan alla andra klarar sig på 1 *S* Men nåja, det är trevligt att umgås så det får väl kosta lite =) När vi bor närmare varandra får vi köra på 1 i veckan istället, tycker jag.

Första middagen blir hemma hos mig i Januari. I know, det är as-långt bort, men då har jag fått lite styr på pengarna. Passar på att fira min födelsedag samtidigt då ;) Förrätten är planerad, och halva huvudrätten. Får se hur det blir med resten!

*Längtar*

(Och by the way, låt oss hoppas att jag inte är NYOPERERAD då, så jag får sitta och äta puré medan alla andra äter go-mat...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar