torsdag 16 september 2010

The motherload of bad ideas...

Min mascara blev kvar i Norrköping och har inte kommit hem ännu, så när jag kände för att piffa till mig häromdagen använde jag en gammal mascara som jag hade liggande. Nu snackar vi typ 7-8 år gammal...

BAD idea! Nu har jag klåda i ögonen och tror att jag kommer avlida, helvete vad det kliar! Nu kan jag ju såklart inte veta helt säkert att problemen jag har NU beror på mascaran jag hade för två dagar sen, men det känns ju rätt logiskt... Det KAN ju vara allergi också, men jag är tveksam. Har alltid tyckt att alla såna där regler om att man ska kasta mascaran efter ett halvår är bullshit, men jag tror att jag ändrar mig nu faktiskt.

Har hällt linsvätska i ögonen för att skölja rent dom, hoppas det hjälper annars kommer jag se ut som om jag fått två rejäla smockor snart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar