torsdag 4 november 2010

Årets SÄMSTA bloggare alla kategorier

Ja, det är då jag det... Jag har just nu ett så sjuk ointressant liv så jag har inte ett skit att blogga om, och jag ber om ursäkt till dom 2 (eller så) läsare som ändå återkommer... Jag känner att det kanske inte är så spännande att läsa om vilka sidor jag pluggat på senare tid, eller vilka sjukt intressanta promenader jag tar med hundarna eller att jag fuckat upp ena handleden igen... Jag besparar er, helt enkelt! Jag lovar att jag ska bättra mig när jag har ett liv igen...

Fick "skäll" av Martin Melin (jag är så naiv så jag utgår från att det VAR han och ingen fejk...) ang inlägget jag skrev häromveckan om honom/hans bok/blogg/fru. När jag skulle svara på kommentaren fanns den inte kvar (eller så finns den var men syns inte för att bloggen fuckar, den syns hur som haver inte.) och det tycker jag var lite synd, blir man arg tycker jag man ska stå för det! (och om kommentaren nu är kvar men inte syns så kan vi bara skita i det jag just skrev) hur som haver så respekterar jag att han kan ta kritik utan att börja gasta "amehn durå?!" som en annan fjortis, och dessutom förklarar varför saker och ting är som dom är. respekt, som sagt. Men är kommentaren raderad försvinner lite av respekten måste jag säga ;)

Hur som, nu ska jag sätta mig ner och blogga om besöket hos dietisten. Det får ett eget inlägg så att det enda som är MARGINELLT intressant i mitt liv inte försvinner i gyttret av allt annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar