fredag 5 november 2010

Plaska i bassängen

Vattengympa i morse. Kom dit 45 minuter tidigt eftersom jag var lat och tog bussen så jag hade tid att sitta i bastun 20 minuter innan det var dags. Skönt!

Finns väl inte så mkt att säga om gympan. Det var inte det minsta jobbigt så jag vet inte om det gav så mkt (fast det gjorde det väl, man gjorde ju NÅGOT iaf) men det var isf skönt att plaska runt i vatten lite! Älskar att bada... Men när man klev upp efter 45 minuter blev man plötsligt 50 kilo tyngre, herregud vad tyngdkraften sög tag i en!

Vi var bara 3 st där och vi som var där sa väl ungefär "hej" till varandra... Vet inte om jag kan klaga på dom andra direkt för jag är kanske inte världens mest sociala människa, men lite knepiga kändes dom. Måste bero på att jag är snyggare än dom ;)

På vägen ut var det en annan grupp på väg in och precis när jag skulle gå in var det en tant på väg ut, så jag klev åt sidan och väntade på att hon skulle passera. Men det GJORDE hon inte! Hon stannade kvar där mitt i dörren och glodde i säkert en halv minut! Jag var nästan på väg att fråga om hon hade fastnat när hon äntligen klev ut genom dörren, jisses människa!

Innan jag åkte hem var jag tvungen att ta en bild på skylten där nere, någon har humor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar