söndag 7 november 2010

Svenska New York fruar, jag känner att jag har åsikter...

Eftersom min dator äntligen har upptäckt att den KAN fungera i samarbete med tv3 play så har jag jobbat stenhårt på att ta igen alla program jag missat sen jag flyttade från Lofta(skita)hammaroch blev av med trean...

Har bland annat tittat på New York-fruarna... För det första (och nu snor jag Frodis formulering utan att blinka) vad är det för fel på den där SKRÄCKÖDLAN som försöker göra sin medelmåtta till fula unge till en stjäääääärna? Och som inte kan uttala AGENT utan går runt och letar efter en ajent...? Herregud, bara för att ungen har lärt sig en julvers är hon inget GENIIIIIII, det är en helt vanlig unge med en helt galen morsa som borde uppsöka en plastikkirurg! Stackars barn... Antingen kommer ungen bli helt uppblåst och verkligen tro att hon är ett geniiiiiiii, och inte kunna BEGRIPA varför ingen annan ser hennes fantastiska talang (som morsan tydligen är, helt blind för att hon är KASS!), eller så inser ungen att hon är kass och att hon hellre vill göra något annat, och morsan blir helt gaaaaalen. Huvva, vilken ödla!

Däremot gillar jag Piteåbruttan Åsa. Lite smått galen och en smula för hysterisk mellan varven, men ändå! Jag vill OCKSÅ ha botoxparty hemma! *surar* Must get myself a plastic surgeon...

Men vad är det för fel på folket i PITEÅ då? Man ska på fest. En fest där det dessutom kommer finnas ett kamerateam... Normalt folk skulle väl ta på sig sina snyggaste kläder, men i Piteå går man tydligen och rånar första bästa UFF-kontainer! Och dessutom är dom otrevliga, bra jobbat! Fula och otrevliga, mitt framför kamerorna, och det sänds över hela landet. BRA reklam för Piteå...

Jag tror att jag är lite Hollywood/New York fru innerst inne...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar