torsdag 23 december 2010

Lite om allt.

1 timme (!) fungerade mitt internet i natt så när jag ringde 3 i morse var jag lite bitter (men alltid trevlig)... Tog 10 minuter så var det fixat, det var något mickel som dom knappt fattade vad det var.


3 må vara skit mellan varven, men deras kundtjänst är FENOMENAL. Dom fixar allt-direkt.

Har handlat tre miljarder saker idag när jag fick in pengar. Bara 5 julklappar och sen mat, hundmat och massa grejer till MIG! Första månaden när jag har pengar KVAR som jag kan KÖPA saker för och ta mig satan ALLT var slut/trasigt. KOm hem med en ny utetermometer, en stekpanna, ansiktskräm (rynkkräm, hallåååå), en matta till köket, tvål, hårinpackning, värmeljus, ett blockljus, lite sprit och gud vet vad. Men när jag plockat undan allt känns det inte som om jag handlat något alls! Var ute i över 5 timmar och har tappat räkningen på alla butiker jag var in i. Till sist fick jag budgetångest och vägrade följa med in i fler butiker.

Tittade på fina lampor till taket, men det blir en annan månad. TYp... MArs.

Och så har jag skickat iväg bokningsavgiften för resan till TURKIET! Skickade den till reseledare Frodis, så får hon vara bokningsansvarig ;)

På JAMI hade dom (dels 20% rabatt på allt och...) CHOCKROSA halsband från hurtta! Jag älskar dom! Tror Ix ska få ett sånt, trots att han är pojke, men det blir också en annan månad.

Nu ska jag sitta och glo i soffan resten av kvällen. Slå in julklappar och äta snask.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar