torsdag 13 januari 2011

Ciss and Frodis goes on holiday!

Jag har ju glömt berätta att vi FINALLY har bokat och delvis betalat resan till Turkiet! Nu är det liksom for real, vi ska verkligen ÅKA!

Jag är ju en sjukt världsvan människa, en riktig globetrotter, så jag räknar med att allt kommer flyta felfritt.

Jo men eller hur...

Jag hade inte ens lyckats klura ut att man kan beställa mat och äta på planet... Jag hade listat ut att jag förmodligen skulle dö av svält, eftersom jag efter operationen ska äta ca var tredje timme och bara resan tar ca 5 timmar. Sen ska man ju vara på flygplatsen någon timme innan, och dessutom kommer vi fram mitt i natten när knappast någon restaurang är öppen... Rätt många mål man missar där, så jag var inställd på att döden dö, men Frodis har huvudet på skaft och frågade om jag ville beställa mat på planet. Duuh! Tur att jag har en reseledare med koll!

Så, i slutet av september sticker vi utrikes. Be afraid, be very afraid...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar