tisdag 18 januari 2011

Dag ett av 'mitt nya liv'

Jag ogillar såna floskler men det är ju så det är trots allt...

Jahapp, då var det dags då. Vi kan konstatera att Caffè latte smakar bättre om man tycker om kaffe-vilket jag inte gör. Det smakar dock BARA kaffe, så hade man tyckt om kaffe hade det nog varit gott.



Så uppmuntrande!

Alltså, 2-3 dl är jävligt klent... Jag tog 4 dl bara för att bli mättare (man blir ju inte fet av att äta små portioner direkt) men det gjorde föga nytta... Jag är svinhungrig men om 1.5 timme får jag "äta" mellanmål



Mmmmm, gott *urk*

125,1 kilo i morse, med långkallingar, byxor och t-shirt på. Ska ner till 113,9 före op.

1 kommentar:

  1. Jag delar upp portionerna i fler för att få äta oftare. Sedan är det dryck som gäller mellan målen och vill man tugga på ngt är isbitar är en hit :-) Jag gillar bara en smak och det är cambridges mint/kakao. Men jag vill iaf påpeka att de tre första dagarna ÄR värst. Sedan handlar det också mycket om att man plötsligt tänker på mat, ser mat osv HELATIDEN. Man kan försöka hitta ngn ritual att distrahera sig med.

    SvaraRadera