onsdag 19 januari 2011

Dagen so far

Började dagen med att avliva min söta lilla katt vilket känns "sådär", men det blir bättre så för honom tyvärr. Det var väldigt sorgligt men det gick tack och lov väldigt fort och stillsamt (jag bad att det skulle gå fort). Han fick en spruta i magen och på 5 minuter hade han lugnt och stillsamt somnat över min arm, precis som han brukade sova :/

Efter det fyndade jag massa grejer på loppis, bland annat ett fräscht duntäcke för 10:- och en skitsnygg lampa för 55:-

Vidare för att handla soppor till post op, hundmat, målarfärg och delar av middagen till den 29e samt öl som tack för hjälpen med min flytt i somras. På willys hade dom massor med roliga soppor, typ samma som varma koppen fast en annan modell. 6,90 för 3 påsar, skitbilligt ju! Köpte tio sådana kartonger och så 2 kartonger var av osötad nyponsoppa och blåbärssoppa, så nu har jag soppa så jag klara mig en månad (jag hade redan rätt mkt hemma)

Köpte 7 kartonger till av naturdieten och 6 pkt tuggummi, så nu är jag set på den punkten också.

Hittade äntligen färg till mitt kök! Det är iofs golvfärg, men jag tänker hävda att det går preciiiis lika bra. Har inte lyckats hitta väggfärg i rätt gråfärg. Nu ska jag bara montera ner allt från väggarna innan jag kan börja måla...

Inne på willys blev jag, precis som väntat, VRÅLHUNGRIG och började känna att jag var lite aggressiv, och eftersom jag inte ens var i närheten av färdig med handlandet så köpte jag en macka. Hade med mig en påse som jag svepte på vägen från veterinären, men jag stod mig inte på den till jag kom hem tyvärr.

På't igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar