måndag 31 januari 2011

En lista

Som omväxling mot allt GBP-tjat



1 - Hur länge har du bloggat?
Vet inte så noga, 6-7 år gissar jag, men den här bloggen är rätt ny i sammanhanget.

2 - Hur många bloggar återvänder du till regelbundet som läsare?
Definiera regelbundet? Har ca 10 som jag läser dagligen, ofta flera ggr/dag och så några som uppdateras mer sällan som jag läser 1 ggr/vecka kanske

3 - Av de bloggar du läser, hur många procent är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar?
Det mesta är nog dagbok, jag tycker det blir trist i längden när bloggen bara handlar om en sak

4 - Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?
Det tror jag nog

5 - Har du hittat en fungerande gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden?
Jag är mindre privat än vad jag VILL vara, eftersom jag har en del läsare som jag inte tycker har med vissa saker att göra, medan jag gärna skulle dela det med andra...

6 - I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse, tror du?
Inte alls, jag har inte riktigt det behovet

7 - Har du träffat folk IRL (in real life) efter att ha fått kontakt med dem via bloggen?
Nej

8 - Tror du att det kan vara skadligt för vissa personer att blogga?
Nej, det tror jag inte.

9 - Hur ser bloggandets nackdelar ut, för dig?
Ibland har man inget av värde att säga, och då blir det inga uppdateringar. Trist för läsarna, eftersom en blogg som uppdateras dagligen är fan så mkt roligare...

10 - Tror du att du fortfarande bloggar om två år?
Absolut, why stop now?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar