fredag 7 januari 2011

Jag har fått operationstid

Fick brev från sjukhuset idag och direkt jag såg det på hallmattan så visste jag att jag fått operationstid. Det finns INGEN annan anledning för dom att skicka brev till mig...

Jag opereras den 14/2. DEN FJORTONDE FEBRUARI! Det är om 5 veckor. Jag ska opereras om en dryg månad...

Har svårt att fatta det. Om en dryg månad ska jag opereras! Ska börja flyta om 2 veckor, så när jag handlade mat före jul var det SISTA gången jag handlade så mkt mat. Nu ska jag bara köpa soppa och puré de närmsta två månaderna, så mat handlar jag öht inte igen förrän i mars! Om jag räknade rätt så är 1 april första dagen jag får äta riktig mat igen. (Lite beroende på när jag kommer hem från sjukhuset då)

Herregud!!

Tänk om jag dör? Det vore ju himla onödigt. *tycker*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar