torsdag 27 januari 2011

Nej men oj då!

Här var det stendött...

Har inte hänt så mkt senaste dagarna. Jag fuskade en kväll, bara liiite fusk med jävligt onyttiga grejer och swoooosh så åkte vågen upp från 119,6 till 121 (!) och så tog det 2 dagar att bli av med det igen. Lätt inte värt det... Tidigare idag hade vi en bottennotering på 119 prick men vågen pendlar lite mellan 119 och 120, den vill inte riktigt släppa ner mig på 118, men jag jobbar på det.

Med tanke på hur lite omyttigt fusk fick mig att öka nästan 2 kilo över natten så känner jag mig ändå lite tveksam till helgens frosserier... Men jag ebhöver ju inte VRÄKA i mig, och vi ska ju ändå äta hyfsat nyttig mat. *Intygar sig*

Skulle jag gå upp 2 kilo igen så har jag ju tid att tappa dom, men det känns så onödigt när jag kunde tappat RIKTIGA kilon istället, NYA kilon... Men som sagt, lite och nyttigt till middag, det överlever jag.

För övrigt går jag runt och känner mig som en marskatt, men det behöver vi inte diskutera mer ingående...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar