tisdag 18 januari 2011

Nu är första dagen strax slut

Och för att sammanfatta kan vi säl säga att det är fruktansvärt, men lätt värt det.

-1 kilo, 500 kalorier in med hjälp av svinäckligt pulver. Att det smakar skit kan jag leva med, det är värre att jag är så hungrig att jag mår illa. Ca 1,5 timme efter att jag druckit pulver mår jag rätt ok, sen sätter hungern in igen och så får man gå 1,5 timme med arg mage... Hoppas att det går över om någon dag, när magsäcken krympt lite.

Om jag inte haft operationen framför mig hade jag lagt ner hela projektet. Det är fan inte normalt att plåga sig på det här viset. Jag har noll och inget tålamod kvar, jag blir irriterad av klämkäcka kommentarer i stil med "du kommer klara det!" och jag blir irriterad av att bara tänka på folk...

Givetvis kommer jag klara det, jag har inget val. HADE jag haft ett val hade jag aldrig utsatt mig för det här. Fördelen är ju att till skillnad mot alla andra gånger man plågat sigs jälv på det här viset så kommer det lyckas den här gången. Jag kommer aldrig mer väga 125.1 kilo (vilket jag tror är det mesta jag vägt ever faktiskt).

Jaja, en ny helvetesdag i morgon. Jag tror dessvärre att jag kommer fuska lite mitt på dagen och äta en macka. Jag ska ut och handla i flera timmar och kommer förmodligen få ett blodsockerfall ala grande... Det är iaf vad jag förutspår, vi får väl se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar