måndag 3 januari 2011

Nu jävlar ska det opereras!

Ringde kirurgimottagningen IGEN i morse för att få veta ungefär hur långt i förväg man får kallelse till op. Svaret på det var väl "sådär" kul, jag kan räkna med att få veta ca 2-3 veckor innan... Can you say framförhållning? Jag ska ju flyta i 3 veckor innan, så det blir till att kasta sig in i det direkt!

Lite roligare var att kvinnan jag pratade med sa att det hade pratats om att dom eventuellt skulle operera fler än planerat närmsta tiden. Hon visste inte om det hade blivit så, men det lär ju märkas. HOPPAS! Hoppas dom opererar typ... 4-5 st under Januari ;)

Nu är det väldigt nära, och jag är väldigt angelägen om att få veta NÅGOT så att jag kan börja planera. Jag är helt upphetsad av förväntan! *vild*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar