tisdag 4 januari 2011

Om att hitta en känsla

Senaste åren har haf varit helt galet bitter. Bitter och rutten och inte intresserad av pojkar för fem öre, snarare en smula manskhatisk...

Jobbade på nyår, hoppade in extra ett pass på en krog (som jag HOPPAS att jag får jobba mer på!) och på en krog finns det vakter/väktare... Tänkte inte så mkt på det just då, förutom att det var trevligt med män i uniform omkring sig igen, men dagen efter började jag fundera och fick liksom för mig att en av dom var lite söt. Trevlig var han iaf, pratade med honom på kvällen, men jag fick för mig att han nog var lite småsöt. Tyvärr så lyckades jag stalka honom på Facebook och han är dessvärre inte alls söt och så var det inte mer med det :/

Men oavsett så var det lite skönt att känna den där känslan igen. Känslan av att man är lite fnissig, känslan av att eventuellt tycka om någon. Det finns kanske hopp om livet ändå, jag är inte rakt igenom rutten ÄNNU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar