måndag 21 februari 2011

Inga värktabletter idag

Glömde bort att ta tabletterna i morse och eftersom jag inte tycker att jag har ondare än vad jag har med pillren så tänkte jag testa hur det går helt utan. Rätt fantastiskt egentligen att man (eventuellt) kan klara sig helt utan smärtlindring en vecka efter operationen.

För exakt en vecka sen låg jag i "gynstolen" på Västerviks sjukhus och blev opererad i magen (av Orup *fnissar*). Vid den här tiden var jag nog mitt uppe i operationen, om den inte redan var över. (Fast dom sa att det tog väldigt lång tid, så jag tror inte det var klart ännu.) Rätt fascinerande att man är så pigg som man är, bortsett från att själva operationssåren gör lite ont så känner jag ingenting, jag är precis mig själv-om än något tröttare eftersom jag får i mig så lite näring mellan varven.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar