lördag 26 februari 2011

Jag fuskar!

Får börja med puré på måndag men jag fuskar och började lite försiktigt redan igår. Åt en liiiten burk med kalops och herreguuuuuuud så gott det var! Det smakade ingenting, men med tanke på att det var den första fasta mat jag ätit sen jesus gick i kortbyxor så var det uuuunderbart! Mättnadskänslan är en helt annan också vill jag lova. Åt den burken runt kl 19 och kl 01 när jag gick och la mig var jag fortfarande kräkmätt, sådär så att man är obekväm i sin egen kropp, och då var det bara en liten burk jag åt. Gilla!

I morse åt jag en banan till frukost och guuud så gott det var, och nu ikväll åt jag yougurt med lite flingor till (väl gojade och tuggade) och det är helt makalöst så gott det kan vara med den enklaste föda när man inte fått äta ordentligt sen januari...

Vågen stod på 112.6 i morse, och mitt på dagen stod den på 112.0 så nu verkar vi ha passerat en puckel igen. Nu kan jag börja gnälla över att jag tappar byxorna hela tiden ;)

Endera dagen ska jag se om jag kan komma på något att skriva om som INTE har med GBP att göra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar