söndag 27 februari 2011

Jag skulle ju inte köpa några nya kläder

sa jag. Iaf inte innan jag liksom har stannat i viktnedgången så att jag kan använda kläderna ett tag, budgeten tillåter inte riktigt att man köper nya kläder för varje storlek...

Dock fick jag ett erbjudande från Ellos om att köpa en jacka för 29:- (Ja, tjugonio kronor) och det måste man ju slå till på. Höftade lite, frågade en kompis vad hon har för storlek på jackor och chansade på att jag kommer bli lika smal som hon är. Lite önsketänkande kanske, men man ska sikta mot stjärnorna ;) Om jag inte kan ha den så får hon den istället, det blir en bra julklapp *S*

För att komma upp över gränsen för minsta ordervärde köpte jag även ett par galet snygga skor, dom fick jag dessutom för halva priset så det var en bra beställning. Ska försöka ta mig i kragen och skicka in en bild på jackan och skorna senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar