torsdag 24 februari 2011

Mätte mig lite

Men jag orkade inte vara seriös och notera alla mått, tar det en annan dag. Tycker inte att det syns så mkt skillnad men om man jämför med dom gamla måtten så är det ändå rätt stor skillnad! Någon/några cm här och där,och rätt många cm bitvis! Runt "midjan" skiljer det 8 cm! Nu är inte midjan midja anser jag. Det är vad dom KALLADE midjan när dom mätte mig innan jag träffade kirurgen första gången. Det är hur som haver det ställe runt magen där jag är smalast, och vid det här laget ÅTTA centimeter smalare!

4 kommentarer:

  1. Hej! Hur e de?
    Tänkte höra med dig om dom sa innan att du var tvungen att gå ner visst antal kg? Vissa säger att man ska gå ner runt 10kg, men jag fick bara order om att dricka drycker i 3 veckor..Hur var det för dig? / Helen

    SvaraRadera
  2. Jag fick instruktioner att flyta i (minst) 3 veckor och gå ner 10 kilo. Hade iofs bara gått ner 8-9 kilo när det var dags så dom var inte stenhårda, men jag vet att dom ställt in op. för andra som inte gått ner!

    SvaraRadera
  3. Glömde fråga om man får ta med sig mobil & datan upp? Har dom internet isåfall? =)

    SvaraRadera
  4. På avdelningen får du ha både och, men första dygnet efter op är man på IVA och där har man ingenting. På avdelningen har dom något slags låne-internet som man får en kod till, vet inte hur det funkar eller om det kostar för jag hade mitt eget bredband med mig.

    SvaraRadera