onsdag 11 maj 2011

Ett litet genombrott

I flera ÅR har jag varit väldigt trött. När det var som värst var jag vaken ca 8 timmar/dygn-men inte i sträck! Förstå så lite man fick gjort... Sen började jag käka b-vitaminer och då blev det bättre, men jag fortsatte sova en stund mitt på dagen ändå. (en stund = flera timmar)

Efter operationen blev det värre igen, jag var SJUKT trött och har sovit middag 4-5 timmar/dag och vissa extrema dagar har jag sovit TVÅ gånger. Det är rätt normalt iofs att man blir trött av att gå ner i vikt så snabbt, men ändå.

Men nu, sen ca 2 veckor tillbaka, verkar det ha vänt! Hips vips bara, över en natt, så kunde jag inte längre somna när jag la mig på dagen. (Man gör det ju ändå, av vana) Tidigare har jag slocknat på 2 minuter, men nu bara kunde jag inte somna. Har testat att vara vaken hela dagarna tidigare men inte lyckats, men nu är det inga problem. Är vaken hela dagen 3-4 dagar i sträck, men sen måste jag sova middag en dag igen. En dag/vecka kan jag dock leva med att sova middag, om jag kan vara vaken och pigg övriga dagar!

Helt sjukt vad mkt man får gjort när man inte sover bort hela dagen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar