onsdag 25 maj 2011

Jag kommer aldrig mer väg 100 kilo

_aldrig_ . Eller nåja, det är ju fullt möjligt att det händer NÅGON gång dom närmaste dagarna om jag skulle råka äta svinmycket mat eftersom jag väger typ 99.7 kilo okissad, men ändå!

Ja alltså. Jag väger under 100 kilo. Det är stort. Jag kan inte riktigt förklara HUR stort det är, för det går inte att begripa när man inte varit där själv...Jag har inte vägt under 100 kilo sen 1998. Nittonhundranittioåtta...

Jag har hittills inte ens kunnat föreställa mig att jag SKA väga under 100 kilo. Jag hade en klar bild av att väga 120, och sen 115, 110 osv, men sen liksom svindlade tanken.  Över 15 år har jag vägt över 100 kilo, det är ca halva mitt liv som jag slösat bort på att vara FUL!

Nu är nästa delmål 95 kilo, sen kör vi 5 åt gången tror jag. Ska fixa nya mått idag också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar