torsdag 21 juli 2011

Det är något i vattnet?

På hundarnas nattpromenad mötte vi en snubbe som jag sett förr, och som verkat hyfsat normal. (Även om han har uppenbara problem med sin hygien) Nu var han dock en smula obehaglig... Han var helt aggressiv och verkade labil, gick och skrek för sig själv och levde om, skitobehagligt...

Nu var jag väl inte direkt RÄDD, han är ganska stor så jag skulle utan problem kunna komma undan om det skulle vara så, det som var obehagligt var att han var så labil... Det är en sak att ha galningar utanför fönstret (jag vill trots allt bo där det är lite action) men en helt annan att ha dom 2 meter bakom ryggen... Jag bytte sida av vägen, så kändes det lite bättre...

Sen traskade vi förbi ålderdomshemmet/gruppboendet och då var det ett jäkla liv där med, någon stackars åldring som gastade så det hördes ända ut. Måste vara något i vattnet ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar