onsdag 31 augusti 2011

Gud så skönt att jag fått tillbaka min vän

Vännen har varit en smula upptagen med att gifta sig, men är äntligen tillbaka så att jag fick älta lite.

Har gått och grott på massa skumma känslor i flera veckor. Känslor som är förvirrande och irriterande för att jag inte begriper mig på dom. (Nej, jag är inte kär...) Jag behövde älta lite med någon som förstår, som har hängt med och som har insyn i mitt perspektiv och som kan komma med input på varför jag känner som jag känner, och varför jag gör som jag gör.

Nu är den saken klar. Jag förstår mina känslor, jag har en förklaring, jag har fått älta med någon som är insatt i problematiken.

Känslor är tillräckligt jobbiga om dom är, utan att man ska vara förvirrad och inte ens begripa varför man har dom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar