onsdag 31 augusti 2011

Jag saknar min flirt...

Som jag hade för... Rätt många år sedan.(Snabbt överslag-9 år...)

Very lång historia kraftigt förkortad, jag hade en flirt med en kille som jag i början inte ens visste vem det var... I ca 3 månader TRODDE jag att jag visste vem det var, men det visade att jag hade ganska jävla fel...

Han var inte intresserad av mig, jag var inte intresserad av honom, vi hade bara jävligt roligt och flirtade helt ogenerat i något år via sms. Skitkul att porra loss het ogenerat med någon man (inte ens vet vem det är) inte är intresserad av utan bara roar sig med. Dessvärre tog det "slut" efter något år av olika anledningar, och nu är han helt seriös med sambo och en bedårande liten knodd. Vi har fortfarande kontakt sporadiskt, men det blir inget porrande nu för tiden. Undrar hur många tusen mess det gick iväg under det där året?? Sjukt skoj oavsett,och jag saknar det.

Eller vad säger du Annika, my love, tiden på Ålidhem, med Mr. Mystisk, hade vi inte roligt? ;)

2 kommentarer:

  1. tänkte nästan att jag skulle bli omnämnd i det här inlägget:)

    Har vi haft det bättre än du, jag & mr mystisk? Tror inte det-... :)

    SvaraRadera
  2. Hur skulle jag kunna prata om Mr. Mystisk utan att nämna dig? Omöjligt. Du och jag på gräsmattan på Hissjövägen. Du försöker att inte falla för Johan och jag flirtar med Mr. Mystisk... Det var tider det!

    SvaraRadera