onsdag 31 augusti 2011

Köpte nya stövlar idag...

Skulle till optikern idag och fick en infall och åkte hemifrån lite tidigare, för att spendera lite tid i en skoaffär... Sjukt dålig idé, jag vet inte hur jag tänkte där? (Eller jo, det vet jag. Pretty pretty shoes, tänkte jag)

Jag har aldrig kunnat ha stövlar, för jag har alltid haft för feta vader, men efter att ha gått ner 35 kilo så har det tydligen rättat till sig. Hittade dom här darlingarna, som nu har fått flytta hem till mig. Ville egentligen ha ett par med högre och smalare klack, men dom här känns helt ok som vardagsstövel. Älskar dom. Ska bo i dom i höst. (Hade ju varit ännu roligare om jag kunnat glassa runt i dom på skolan, men nu blev det inte så tydligen)

Det syns lite dåligt, men dom är apsnygga till jeans. Både med jeansen innanför och utanpå. Älskar dom. Ska gifta mig med dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar