onsdag 31 augusti 2011

Nä ok, jag gick inte och sov...

Jag var på väg (lovar) men så kom jag på att jag var tvungen att nåla lite kjolar som ska skickas iväg i morgon för att sys in,och när jag ändå höll på så var det ju lika bra att kolla i garderoben om det var något mer som skulle sys in, och så vidare...

Det är tur att man är en hamster. Tack vare det så har jag nu en hel garderob med kläder som varit för små, men som antingen passar nu eller väldigt snart kommer göra det. Iaf klänningar och partytoppar. Byxor och "vanliga" överdelar har jag fan kris på... Har sytt in 2 par jeans och köpt 1 par nya, så jag har iaf 3 par byxor som jag kan ha "bland folk" i vinter... Katastrof. Men det styr väl upp sig, magen verkar försvinna rätt snabbt nu även om vikten står stilla just nu. Magen hänger. Den ser ut som skit. Men ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar