onsdag 31 augusti 2011

Och apropå att förolämpa sin intelligens...

Är det bara jag som gör så? Låtsas vara dummare än vad jag är för att jag inte riktigt orkar vara seriös?

Om jag ska vara en smula självupptagen så är jag VÄLDIGT uppmärksam på saker runt mig, och väldigt bra på att läsa människor och känna av dom. Det är väldigt få saker som passerar obemärkt, men jag väljer ofta att helt enkelt låtas vara helt blåst och inte ha en aaaaaaaning, för att det är enklast så, för att det roar mig, eller what ever... Typ "jag är fullt medveten om att jag har större utbyte av dig än vad du har av mig, men MITT utbyte är så pass stort att jag väljer att låtsas vara en smula blåst och inte ALLS märka det..."

Smart? Nja, det är nog en motsägelse i sig, skulle jag tro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar