onsdag 17 augusti 2011

Om att jobba

Fick schemat för september igår och hade bara ett pass, det var ju lite klent kände jag... Funderade på saken och kom på att jag ju faktiskt aldrig pratat med chefen om hur LÄNGE jag ska jobba, vintrarna här nere är ju inte direkt högsäsong...

Blev lite deppig, jag älskar verkligen mitt idiotiska jävla jobb, men finns inte behovet så finns det ju inte, bara att rycka upp sig.

Drömde inatt att jag fått sparken, oerhört frustrerande! Kände i morse att jag måste få lite klarhet i hur det blir i höst, så jag pratade med chefen som säger att jag kan få jobba 3-4 helger i månaden hela hösten och vintern. PHUUUUU! *andas ut*

Eftersom jag ska till Turkiet så försvann en helg för mig i sept, och det hade varit lite klurigt att få ihop pass till alla som det var, svårare än så var det inte.

Roligast är ju att jag inte ens bekymrade mig för pengarna, bara för att inte få jobba mer *S*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar