tisdag 16 augusti 2011

Optikern hade en annan åsikt

Eftersom jag inte haft linser innan så skulle dom boka in mig på en timme så att jag fick träna på att använda skiten... Asså, jag kan träna hemma, men sure, säger dom det så gör vi väl så då.

Bara det att när dom bokade tiden till idag så bokade dom bara en halvtimme. Det är väl ok, det räcker med en halvtimme för att jag ska lära mig att peta mig själv i ögonen... Baaaara det att kärringen (ojdå förlåt) som var inne före mig tog extra lång tid på sig, så i slutänden hade jag en KVART kvar av min tid. Precis lagom till att boka en ny tid, TILL OM EN VECKA,och sen vända och åka hem igen.

Inte alls irriterande. Lovar. Jag känner mig som en solstråle...

Så nu får jag vänta en vecka till då. Så synd att jag hade sönder glasögonen igår då. Eller sönder och sönder, en skruv lossnade, men jag får inte tillbaka den igen.

SKITDAG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar