tisdag 30 augusti 2011

Rappa på nu, skoljävel!

Stod som tredje reserv efter sista urvalet till förskollärarutbildningen, så nu hoppas jag att minst 3 st inte dök upp till uppropet i måndags... Ganska slim chans, men man kan ju alltid hoppas. Jag vill fan ha besked nu, eller helst nyss, för kommer jag inte in så startar jag en annan kurs på måndag och det vore ju bra att ha saker som t ex böcker till den...

Mailade den som är ansvarig för att meddela reserverna och frågade om det möjligen råkade vara så att det blev platser över i måndags (med en annan formulering givetvis) men h*n läste nog bara var sjunde bokstav eller så för svaret jag fick tillbaka var att "sen anmälan är stängd för den här gången, utbildningen är fulloch det är många reserver, välkommen att söka igen nästa läsår"

Ja men TACK så jävla mkt då. Synd att jag frågade något helt annat... Jag blev så irriterad (Tålamod har aldrig varit min grej) att jag inte orkade förklara att man måste läsa ALLA bokstäver, och upprepa frågan, så jag skiter i det. Jag får väl vänta...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar