söndag 7 augusti 2011

Vafan var det som hände?

Vilken sinnessjuk jävla natt vi hade på jobbet! Åkte dit i tron att vi skulle ha en ganska normal lördagnatt, kanske tom en lugn en, eftersom sommaren nästan är slut...

Blir informerad om att det är något jävla innebandytjafs i stan, och ingen vet vad som kommer hända. "Förra året hade vi ingenting, men det kan bli hur som"

Herrejävlar i min lilla låda!!!!

Förra helgen var jag lite mallig för att jag hade 29 000 i min kassa i entrén, vi brukar normalt ha två kassor när det är så mkt folk men jag var ensam. Igår hade jag 41 000...Ensam...

Normalt är det rätt trist i kassan, eftersom det kan gå långa perioder utan att någon kommer och då sitter man bara och GLOR,ibland i upp till en timme... Igår hade jag röven full precis HELA tiden. Killen i dörren fick stoppa kön med jämna mellanrum så jag skulle ha en chans i helvetet att hänga med, jag fick slita arslet av mig!

Normalt brukar folk också SLUTA komma in sista timmen. Det är ändå rätt dyrt att gå in så det är få som vill betala för att vara inne mindre än en timme. Igår tog jag betalt av dom sista idioterna 20 i 3. Dom var iofs motvilliga till att betala, men efter att jag fick ett frispel ala grande och hämtade en vakt som fick se sträng ut så betalade dom och drog åt helvete, efter en ström av fula ord på polska-utan att veta att vakten förstod varenda ord...

Vakten är helt underbar. Tjej på 20-någonting, 2 äpplen hög och oerhört feminin, men en pondus som inte är av denna värld!

Vakterna, 4 st-vilket är normal lördagsbemanning, var också helt förtvivlade. Dom sprang i skytteltrafik, in och ut med idioter, in igen och ut med nästa idiot, och så slagsmål där, och så ut med nästa idiot osv. Vaktchefen kom förbi kassan när jag hade 2 minuter ledigt och sa att det fanns ingen ÄNDE på idioterna! Dom var överallt, var man än vände sig så var dom där...

Kl 3 stänger vi. Jag fick sitta kvar i kassan ca 20 minuter och vänta på att chefen skulle komma och stänga den. Då hade jag varit kissnödig i 3 timmar.

När jag lämnade kassan och gick in på klubben så tror jag att jag dog lite i själen... Det var flaskor och glas och helvete ÖVERALLT... I normala fall hinner disken städa undan allt sånt löpande, men dom hade inte haft en chans. Stackaren som diskade efter stängning stirrade bara på oss när vi kom med back efter back efter back efter back (osv) med disk Från uteserveringen enbart tog jag in 4 backar, det var SÄKERT 20 till från båda barerna som var öppna. Han diskade röven av sig, men blev aldrig klar.

När man har rensat hela nedervåningen, och råkar titta upp och se att hela övervåningen är orörd, då vill man gråta lite inombords.

Normalt är vi klar runt 4, även om det blir en och annan rökpaus för dom som röker. Igår skrev jag ut mig kl 0530 och då hade vi JOBBAT hela tiden.

Yey oss...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar