tisdag 20 september 2011

D day!

Idag får jag äntligen åka!

Vi åker inte till Turkiet förrän i morgon eftermiddag, men det är MINST lika roligt att få åka och träffa min Frodis som jag inte har sett på flera år! Även fast vi hörs av på ett eller annat vis nästan dagligen så är det inte samma sak riktigt.

Hundarna tyckte att kl 7 var en bra tid att kliva upp, och för en gångs skull bråkade jag inte med dom om den saken. Tåget går kl 14, och innan dess har jag lite att styra med. Packa det sista etc.

Packningen väger ca 15.5 kilo, så det är tur att jag har lite pengar med mig och inte kan shoppa så mkt ;)

Ni hänger väl med? Oklart hur det blir med uppdateringarna när vi är i Turkland, men jag ska försöka blogga minst en gång om dagen med massa genanta bilder ;)

Hörrni! Tant ska åka på charter för första gången!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar