torsdag 15 september 2011

Jag är fan piggare idag

Inte PIGG, men jag har iaf inte feber eller är döende längre. Åkte till skolan i morse och led i 2 timmar innan jag smet mitt i redovisningen för att ta den tidigaste bussen hem... Jaja, jag var ju där och visade upp mig iaf.

Kom hem och öppnade mailen och hade fått tillbaka sommarkursen igen för ytterligare kompletteringar. Inget jättejobbigt, men dock måste det göras omgående och det innebär att det jag egentligen skulle ha gjort ikväll blir lidande. Antingen det eller min nattsömn, vi får se hur pigg jag är när jag är klar med sommarkursen...

Har en uppgift som ska lämnas senast kl 17 i morgon. Det är iofs bara 2 sidor (minst) men det ska ju ändå skrivas och det tar tid, och det måste göras pronto...

Jag har lite att göra, men nu är det paus för mat och lite TV för att rensa huvudet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar