måndag 19 september 2011

Let the best bitch win...

Kom ihop mig med grannkärringen häromdagen. Orkar inte dra hela historien just nu, men det är iaf fullt världskrig nu, och kärringen tror på fullt allvar att hon kan psyka mig. MIG! Jag har livslång erfarenhet av att vara en dryg subba, så bring it on bitch!

När jag kom hem efter att ha rastat hundarna i morse såg jag att kärringen hängde ut genom fönstret, och visste att hon skulle ta sig för något... När jag kom upp för trappen öppnar hon dörren och säger något-vad har jag ingen aning om eftersom jag lyssnade på podden-men jag bevärdigade henne inte ens med en blick utan bara öppnade dörren och gick in, och smällde igen dörren.

Det hetsade tydligen upp henne så till den milda grad att hon, när jag gick ut genom dörren nästa gång för att gå ner till källaren, kände sig tvingad att smyga ut i trappen och, bakom ryggen på mig, väsa fram "mongoloid"...

Jorå. Kärringen är 50 +. Jag väntar med spänning på nästa drag, men jag tror att jag fortsätter med min strategi att ignorera henne på ett väldigt uppenbart vis, för det är tydligen hemskt jobbigt.

Mvh 30 +

4 kommentarer:

  1. ååååååååååååååh, kan du inte hetsa IX på henne. Jag menar.. MÖRDARhund och allt :-p

    SvaraRadera
  2. Det vore förvisso underhållande, men en smula kontraproduktivt tror jag :D

    SvaraRadera
  3. Men ärligt talat, varför lyssnade du inte på vad hon skulle säga?

    SvaraRadera
  4. För att jag har tröttnat på hennes kacklande?

    SvaraRadera