fredag 16 september 2011

Skolinlägg

Skickade in den sista kompletteringen på sommarkursen igår kväll och höll typ andan för att den skulle bli godkänd äntligen. Fick svar idag att den ÄNTLIGEN är godkänd, så nu får jag betyg och CSN kan fatta beslut om att ge mig pengar... Dessvärre lär jag inte hinna få pengarna förrän jag är nästan hemma från Turkiet, men det får lösa sig.

Sen hade jag en uppgift som skulle vara inne idag kl fem. Jag  har fått sätta den åt sidan eftersom det har känts viktigare att få klart sommarkursen så jag får PENGAR, men jag påbörjade den i morse iaf. Uppgifterna på den här kursen har varit nästan löjligt enkla, så det var inget jobbigt, men det tar ju ändå tid att skriva. Hann med ca 1/3 innan jag var tvungen att åka ut på stan och fixa hundmat och lite sånt som jag måste göra när jag får skjuts, och sen när jag kom hem var jag helt knäckt (sov bara 3 timmar inatt) så jag var tvungen att sova lite innan jag skrev klart. Vaknade strax efter kl 16, och satte mig och skrev ca 1630. 17.25 skulle jag skicka in uppgiften,och då ser jag att dom ändrat deadlinen till på söndag *S*

Nu har jag två uppgifter som ska skickas in innan jag åker till Turkiet, sen kan jag åka med gott samvete. Eller iaf en, den andra är det ok om jag lämnar in sent, men det är en ganska enkel uppgift så det ska nog gå bra att få in den ändå.

Ikväll tog jag dock ledigt. Jag har stressat som ett jävla djur senaste dagarna över uppgifterna så jag känner att ikväll får jag vara ledig och göra annat. Ska läsa lite i böckerna när jag lägger mig, men thats it. Har ju trots allt lite annat på min To Do som måste fixas innan jag åker, t ex packa och sånt...

2 kommentarer:

  1. hmm.... en man har blivit vräkt för att han skrattade för högt...

    SvaraRadera