torsdag 6 oktober 2011

I de lugnaste vatten...

Jag har börjat simma. Fick lite cash över och köpte ett årskort på simhallen, så nu hoppas jag att dom sista 20 kilona ska rasa av... Har simmat nästan varje dag sedan jag skaffade kortet. Inte så länge iofs, brukar göra ca 30 längder på 45 minuter, sen tröttnar jag på alla andra som är där och går hem, men 30 längder 6 dagar i veckan lär ju vara bättre än inget alls.

Det händer spännande saker i simhallen. Igår var räddningstjänsten där och lekte med full dykutrustning på. Oerhört spännande, jag hade velat gå dit och ställa mig och glo, men jag kände att det nog inte var socialt accepterat så jag vred nästan nacken ur led för att kunna se vad dom gjorde när jag simmade istället...

1 kommentar:

  1. hmm.... dags att bekänna färg...
    jag simmar ungefär lika ofta som jag badar i medelhavet (eller i våras indiska oceanen) men jag tar av mig hatten och bugar det allra djupaste.
    är imponerad som sällan förr!!!

    SvaraRadera