söndag 9 oktober 2011

Skottarna

En kväll när jag, Frodis och Elin var ute och rajade träffade vi ett gäng skottar. En smula oklart HUR vi träffade dom dock. Dom satt vid bordet bredvid oss, och sen hips vips hade dom bjudit in oss att joina dom. Kan tänka mig att det hände något däremellan, men det har jag inget minne av. Dom lär ju inte vara lika påflugna som vi är och KASTA sig över folk, och jag är ganska säker på att det inte var vi som kastade oss över dom i första skedet...

Jo, Vicky och Mark heter dom, och var hemskt trevliga. Vissa mer trevliga än andra, men det är en del av historien som fortsätter vara sekretessbelagd.

Det mest underhållande med den här kvällen var nog dock Frodis... Vi visste redan innan att hon hade gjort älghorn på skottarna på varenda bild som togs den kvällen, men när Mark la ut sina semesterbilder på facebook så DOG jag av skratt... på dom första bilderna ser man bara skottar som verkar ha skoj på Robin Hood. Några bilder senare börjar man se mig, Frodis och Elin vid bordet bredvid, som ägnar oss åt vår egen kväll... Sen börjar man se bilder på hur vi har vänt oss mot skottarna och så slutligen på hur vi har joinat dom vid deras bord.

Men det som gjorde att jag skrattade tills jag kissade på mig är Frodis. Hon är med på VARENDA bild och gör älghorn! Dom stackars skottarna försöker ha sin semester och få fina bilder tillsammans, men vem kastar sig in i bilden om inte SUPERFRODIS! Här kommer några av bilderna, enjoy!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar