fredag 28 oktober 2011

Snabb rapport

Snabb rapport:

Igår:
Förskola på förmiddagen, störtsköna ungar. Hem och hämta pojkarna efter lunch, och så gick vi ner till jobbet för att sätta oss (nåja, hundarna hjälpte inte till så mkt) och klippa ut fladdermöss och skelett som vi ska dekorera med när vi har allhelgonafest.

Sen hem och råkade visst sova i 3 timmar och vaknade kl 1830, så ar inte vidare trött när jag skulle sova. I  kväll blir det mer klipp och klistra, och sen är det ÄNTLIGEN lördag igen.

Och apropå lördagar så säger ryktet att min hjälte är på väg hem från långtbortistan, och planerar att återvända till mitt jobb... (Ryktet... Han sa det själv)

Jag vet inte om jag ska bli GLAD,eller tycka att det är besvärligt eftersom jag gått vidare till andra hjältar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar