fredag 21 oktober 2011

Suprise me!

Frodis lägger fram än det ena än det andra förslaget på var vi ska åka när jag fyller år (om hundra år) och jag tycker alla förslag känns lika bra! Krokodiler och kameler och fan och hans moster, det kommer bli skitbra var vi än åker! (Krav: något att blogga om. Ciss uppäten av en krokodil lär ju kvalificeras till den kategorin...)

Igår la hon fram ett nytt förslag (som jag inte ens minns, men det lät skoj), och jag kände att det skulle fan vara skoj att inte ens VETA var vi ska! Återstår att se om Frodis går med på det, men jag skulle tycka att det vore skitskoj om hon bestämmer var vi ska åka, men inte berättar det för mig förrän typ på flygplatsen! Bara meddela vilka vaccinationer jag behöver och om jag behöver packa något avvikande, resten får bli en överraskning. HUR skoj som helst!

"Men gud vilket ansvar" sa Frodis, men det går nog bra! Jag är ju inte direkt SVÅR att övertyga, jag åker var som helst ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar