tisdag 1 november 2011

Alex Moreno och Zombies

Jag började tillverka min utstyrsel till helgens jobb inatt. Vi ska ha halloweenfest och alla i personalen ska vara zombies... Nu är inte en zombieutstyrsel så himla lätt att få till. Eller jo, man river sönder kläderna och skitar ner dom, så är man klar, men risken är ju att ingen fattar att man är en zombie...

Klippte sönder en t-shirt lite hur som, bland annat fick den tre "rivmärken" på ryggen. Det blir nog bra. Sen blev jag lite inspirerad av en av cheferna, som när vi sågs sist sa att "det skulle ju vara ballt att elda lite på kläderna, så dom är lite svedda." Tur jag inte har brandvarnare hemma...

När jag kom hem idag testade jag att sminka ett rivsår med blåmärke runt om. Det blev inte jättebra, men tillräckligt bra för att en av mina spiknyktra vänner skulle låta sig luras, så i mörkret på jobbet med pissfulla människor ska det nog gå bra. Tänkte sminka lite blåmärken och blod, och så tror jag att det blir rivsår tvärs över halsen eller nåt. HUR kul som helst!

Håret blir enklast. Jag gör... Ingenting! Klart! Eller så får jag tupera det som satan och ha i så mkt hårspray att jag blir brandfarlig.

Alex Moreno ska spela (googla), så har ni vägarna förbi Västervik tycker jag att ni ska klä ut er och komma och supa med oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar