lördag 19 november 2011

Skönt att få tillbaka lite energi

Har hunnit plantera om lite blommor som har haft samma jord i flera år, stackarna... Har ett gäng skott som jag vill bli av med,och en hel drös med blommor som behöver delas, då jag är inte riktigt klar ännu...


Har också hunnit laga 14(!) portioner köttfärssås. Fråga mig inte var jag ska frysa dom, för det vet jag inte ;)


Och så röjde jag lite i köket... Jag äter förvisso aldrig vid köksbordet, men det måste ju inte se ut som en återvinningscentral för det... Kan ju inte direkt påstå att jag är KLAR, men jag har iaf börjat. Jag är så TRÖTT på röran hemma.




Utöver det har jag hunnit med att träna hundarna några minuter var, och kasta lite skräp som jag samlat på i hundra år ungefär. Gamla kartonger som jag inte orkat släpa ut, utan hellre haft liggande i bokhyllan. Stabilt.

Nu har jag hållit mig sysselsatt så pass länge att det är dags att gå och sova, vilket var planen också. Sova middag några timmar och sen är det dags att gå en sväng med pojkarna innan jag gör mig klar för att jobba inatt.

Skönt att man fått lite ork till att ta tag i saker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar