söndag 20 november 2011

Nyårsplaner

På nyår är det partyhatt och glitter som gäller, och så ska vi träffas innan vi börjar jobba och ha knytkalas. Igår pekade jag med hela handen och förklarade för DJ'n som ska jobba nyår att han förväntas glittra och ha hatt på sig, men han var inte imponerad... Jag förklarade att om han inte kom i hatt skulle jag ha med en extra, så han slipper inte undan...

Tror jag ska försöka få till att vakterna kommer på knytis också. Hatt och glitter kan jag nog glömma på våra machomän... ;) Vi hinner ju aldrig umgås med vakterna när vi jobbar, vilket medför att trots att vi jobbar ihop varje helg så vet merparten av oss inte vad de andra heter ens, vilket känns sådär... Nu tror jag iofs att jag har större utbyte av att umgås med vakterna än vad mina små kycklingar har, och det beror nog mest på att jag är mer jämngammal med dom än vad kycklingarna är, men ändå! Ska vi jobba ihop så pass tätt tycker jag att vi ska känna varandra lite bättre, det blir roligare då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar